08 oktober, 2010

Bloggstart med en doft av citron

Laptopskärmen är nyputsad och bara glänser med en våtservett från Höga Kusten Hotellet som luktar citron, mmmm... Goott! Och tagentbordet bara gnistrar; "TA PÅ MIG!"

Nu äntligen är bloggen igång med lite hjälp från Samil. Yaaaay! ^__^

Så vad tycks om designen? Tycker ni den är annorlunda? Speciell? irriterande? Sticker ut? Bra! Designen ville jag ha så personlig som möjligt. Den ska spegla mig, och det gör den verkligen. Det enda som fattas nu är en riktigt header, ingen paintskills ala Madelene. Picka är igång och ska fixa ordning en riktig åt mig, så fort hon har tid över. Hon har ju faktiskt en söt liten lillan att tänka på! :}

För er som har en liten glimt hur mitt liv ser ut vet att jag och Kim hänger väldigt mycket. I love him! He's my little piiiggie rockstar! Det vi dock har kommit fram till är att vi är varandras totala cockblockers på krogen, efter som att alla tror att vi är ett par.



Så Kim kom med den briljanta idén om att skaffa två snygga t-shirts:





Och du glömmer väl inte att Följa min blogg med bloglovin?

Inga kommentarer: