08 oktober, 2010

Woaaaah!

Random tanke: På en annan planet i en helt annat galax, hur skulle det kunna vara om gravitationen var omvänd? Inte exakt tvärtom så att allt skulle stiga uppåt, men att saker och ting skulle fungera annorlunda. Riktigt sådär att våra hjärnor inte kan förstå det, underutvecklat. Vatten skulle kanske vara baselementet med högt utvecklade mänskliga varelser (ej sjöjungfrur) och deras "sjöar" skulle vara att gå ner i land. Från vatten, ner till land. För vatten är egentligen inte vatten, och luft är egentligen inte luft utan det är något helt annorlunda, men som vi kan närmast jämföra med. That would be awesome :D Eller en planet där allt endast vore vitt.. Av någon dum anledning. Så ingenting skulle egentligen synas.. Parallella världar is great!

Eheum.. Hur som. Farmor fyller år på måndag så hon har anordnat en liten släktkalasmiddag imorgon hos dem. Malin är en muffinmolnsötnos och ska skjutsa ut mig dit. Jag slipper ta bussen! Jag ska nog sova över där ute i det härliga lugnet på landet med vovvsan Hobbis, dvs en hel nykter helg! Woaah! Det är helt insane när jag tänker på det, när hade jag senast en helt nykter helg? Inte bra, inte bra alls. Det här kan vi prata om mer en annan gång.

På onsdag fyller jag år! Det blir att firas med vänner och massa muffins.



Inga kommentarer: