06 november, 2010

Äckelpäckel! Blä blä blä :(

Mobilbloggar från sängen! Wooaah! Jag har nämligen precis tagit det stora projektet och totalrensat.... wait for it..... Katternas öron! Deras öronskabb hade återkommit, jag rensade nog inte så noga förra gången, men den här gången... EUUUUUW!! Säger jag bara. Man häller en speciell öronrensningsvätska i deras öron, och rensar sen med vanliga tops. Först är det som brunsvart kaffesump, sen när man hällt medlet några gånger och de skakat rejält på huvudet så det lossnar inne i örongångarna... Så börjar man rensa ut vita ägg! Eller om det är skabben själv, men FY FAN säger jag! Usch blä! Och stackars djur.... De skrek och åmade sig. Trodde säkert jag skulle ta livet av dem.. Det är så hjärtskärande, för de fattar ju verkligen inte att jag bara vill dem väl! De trodde nog jag hade gått och blivit galen, och skulle ta ihjäl dem. :( Huga, stackars älsklingar! Jag lindade in dem i två tjocka handdukar för att hålla dem still. Och efter renset blev det en klick frontline i nacken. Nu jävlar ska äcklen bort!!

Inga kommentarer: