02 december, 2010

1:a Adventmys

Bättre sent än aldrig, right? Söndagen första advent spenderades lite mini-bakis så där trött och slut. Men det gick över snabbt! Vid 15-ish ville Gibbe (som bara bor porten bredvid min) ha sällskap ner på stadens gator en sväng för att kolla på julmarknaden och skyltsöndagen, så vi trallade ner en sväng. Det var otroligt kallt! Så det tur jag har min supervarma härliga jacka. Vi kikade även runt lite på Inreda & Sånt som har så otroligt fina saker!




In på Hemköp för att köpa något juligt gott inför kvällen. Jag visste inte att det fanns god ananas! Kolla, helt underbart ju.

Sedan runt kvällskvisten gick jag upp till Gibbe där vi samlades och myste till det rejält! Julknytkalas, mys, skratt och kanel = femhundra kronor rikare. ;)




Det var myspys! Vi har bestämt att fira varje Advent tillsammans detta år, förhoppningsvis blir det en fin liten tradition!

Inga kommentarer: