03 december, 2010

Bad hair day.. everyday.

Att ha snyggt hår tycker jag är otroligt viktigt, både män och kvinnor. Vilket är otroligt ironiskt då jag själv inte alls har fint hår eller frisyr! Hur mycket jag än försöker - Jag hatar mitt hår. Inpackningar behövs för att reparera det efter alla oändliga hårfärgningar. Men inpackningar gör mitt hår extremt elastiskt, tunnt och "slimmande". Så det ser ut som skit i vilket fall! Jag har väldigt tunnt hår, så hur mycket jag än försöker så får jag inte volym på det.

Jag borde gå till en frisör, men de tar bort så otroligt mycket av mitt hår.. Och jag kan inte komma ihåg senast jag blev nöjd. Så jag vill undvika frisörer, vilket är otroligt dumt.

Löshår är min räddning. Men vänta... Det kostar pengar, pengar jag inte har. D'oh! >__< Och den färgen jag har just nu, 1b (naturligt svart) är lite svårare att få tag i. Så bra priser finns inte, varken tradera eller någon annanstans då det är ett måste med äkta hår, inget fejk.

Om jag har en dålig hårdag, eller är allmänt less på mitt hår så spelar det ingen roll vad jag än gör, hur jag klär eller sminkar mig. Jag känner mig så hemskt ful...



Exakt sånt hår vill jag ha. Naturligt lockigt fall, riktigt långt och tjockt.
Shit! vad snygg jag skulle bli! Pengar pengar pengar....

1 kommentar:

Felix Vincent sa...

Hon är rätt fine