27 december, 2010

REA REA REA REA

Drog en Birsta idag med Samuel, Malin och Felix. Det var rätt mycket folk men inte alls så farligt som jag trodde, inte så långa köer förutom på H&M och några andra butiker jag inte ens gick in till.

Lite smink och sånt dattan på H&M, pilotglasögon på Rut, nipple covers (till nyårsklänningen), ett par strumpbyxor från "glam collection" på Lindex , en hög svart kjol med dragkedjor och en liten axelväska på halva priset på Monki (Väldigt bra rea på Monki! Många tummar upp!) och ett par mörka jeans i samma baggymodell jag redan har, också för halva priset, på Cubus. Jag är nöjd! H&M- och Gina Tricos rea sög apa, fruktansvärt dåligt. Fy för er! Byt sortimentet någon gång Birsta City....

Kom hem och har suttit sedan dess och finslipat på mitt CV lite som ska inlämnas imorgon med lite hjälp av Felixen. Kolla in killen, han är rätt vettig ibland. ;)

No Drama, Love Life!! - http://felixvincent.blogg.se/

Tack för hjälpen Felix!

Inga kommentarer: