03 januari, 2011

Cats during emergencies

:)










Nu ska det btw bli lite ändring på min blogg igen. Är less på det transparanta och vill inte ha leopardfläckar. Euw! En ny header... Lite fix och dix. Vi får se när det blir av!

Har dessutom jätteont i magen! Några sekunder efter varje tugga mat så får jag en ilande obehaglig smärta i hela magen, i mitten. Jag drack en klunk kaffe idag, aj aj aj! Inte smart. Jag lät bli kaffet även fast jag höll på att somna sittandes.. En klunk saft - Aj! En tugga äpple - Aj! Romsåstoast..... aj... :( Fil - Aj! Det som har gjort minst ont hittills är kräm. Magen sväller upp helt otroligt mycket, mer än den kan! Så det gör ju ont också! Springer runt och ser höggravid ut... Har varit så här i 3 dagar nu.

Gick en kvällspromenad på 5km med Felix nyss, det var skönt! Men så fort jag kommer in och sätter mig ner så är det obehagligt i magen igen... Vad fasen kan det vara?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som när jag hade magkatarr, så det kan vara en bra ide att kolla upp det, innan det utvecklas till magsår :P