02 januari, 2011

Nyårsdagen rockstars

Ja, nyårsaftonen blev riktigt lyckad! Överraskningen med 10 champagneflaskor, snöbollskrig med extrem mulning, bastu mitt i natten och nakna människor som slänger sig i snön... Haha, vad hände egentligen? :D Love it!

Jag vaknar dagen efter, inte så farligt bakis som jag trodde. Hallå, jag hade faktiskt ätit ännu en stor portion entrecote klockan 5 på morgonen innan jag däckade i sängen. ^___^ Mums! Skulle leta vatten mitt i natten i mörkret och råkade ta fel... En klunk starksprit istället, euw! Sprängande huvudvärk, men det fixade en ipren. Jag hör någon totalspy på toaletten, och somnar om.

Börjar vakna till liv igen runt halv tolv, någon "spelar" trumpet och springer omkring i huset. Det plaskas från badrummet... Det var bara Thomas och Evald som drog en Jacuzzi. ;D



Sedan sprang alla runt i diverse morgonrockar, linnen och kalsonger. Vi levde som rockstars! Det bildades myshögar i varje säng en efter en, och Evald och Thomas blötte ner dem med sina blöta kalsongrumpor.





Dagen-efter-skada, gardinstången lossnade från väggen.

Efter allt mysande så blir man hungrig! Så Evald gjorde ordning en supersmörgåsfrukost.




Jedi Master Thomas aka 'bredexperten'




Det tar inte slut här, nej nej. Nu kommer Olof och Kim på den briljanta idén: "Vi rakar Thomas brösthår till ett hjärta!"





Nöjd kille?

Efter några timmars rock'n roll liv och massa dumheter så blev det städningsdags. Det var inte så hemskt mycket att städa, och vi var en hel styrka så det gick fort. Efter alla 10 champagneflaskor som Gusten och Samuel bjöd på så hittade vi en enda helt oöppnad, Thomas tog lite till frukost men resten ja... VASKA! Det var ändå alldeles för mycket alkohol över.




Underbar start på det nya året! Känner på mig att det kommer bli awesome.

Inga kommentarer: