19 januari, 2011

☼ Tatueringsoskulden

Alla ni som tvivlat på min nålrädsla skulle ha varit med idag i Sundsvall. Två lyckliga människor, en thailändsk tatuerare och några andra i studion fick bevittna det!

14.00 Tatueringen började
14.15 Allt gick superbra!
14.20 Jag tuppade av.
14.22 Jag vaknar till, omgiven av oroliga ansikten.
14.30 Fick lite doftört.
14.40 Vi gör klar tatueringen.

Ja! Det var en spännande upplevelse! :D Ärligt talat så gjorde det helt klart ondare än jag trodde och inte nog med att jag valde ett väldig smärtsam placering på tatueringen också. Men det var en slags smärta man kunde vänja sig vid, och stå ut. Så länge jag inte kollade på nålen och andades djupt. Jag har rätt lågt blodtryck, är rädd för nålar, hade inte ätit något (inte ens vatten) på hela dagen, hade huvudvärk och försov mig på morgonen så jag stressade dit. Yrseln kom som en smäll, jag mådde inte illa alls av tatuerandet, utan tyckte det var rätt roligt! och hade precis börjat slappna av. Då sa det PANG! och jag tuppade av. Fick en vacker beskrivning hur jag hade vidöppna ögon och skakade i hela kroppen. Men efteråt när vi fortsatte hade jag kommit in i "andra andningen" och skulle lätt kunna göra en hel sleeve! :}

Men det var lätt värt all nålfobi i världen! ^___^ Ska göra en rätt stor nästa gång, bör kanske äta innan och förvarna tatueraren då. ;)



Har precis tagit av mig plasten nu och gu' vad den är fiiiiiiin! Jag är så himla nöjd! Den kommer sitta på mig, i hela mitt liv. I love it.♥ Bilder kommer imorgon, håll ut!

1 kommentar:

Karoline sa...

Haha ja kroppen reagerar väldigt cepe när man tatuerar sig. Jag blev sjuk 1 timme efter att jag gjorde en av mina. DUNDERSJUK! Bara poff :(
Viiiktigt att äta innan!