28 februari, 2011

☼ En måndag som jag trodde var tisdag.

Ett kortpass på jobbet avklarat! Nu jobbar jag inte förrän på fredag och har nästan bara kortpass hela Mars månad. Det är inte bra. Då får man på tok för lite pengar för ändå hårt arbete! Det blir få timmar totalt och kortpassen finns ju som "extrahjälp" de tiderna när det är extra tungt och jobbigt. Som på morgonen 7-12 eller kvällar 16-21. Men några dagar öppna har jag ju, så jag hoppas de ringer in för långpass också så jag får tillräckligt med timmar för att överleva ännu en månad..

Men ikväll gör jag lite sen middag. Är så förbannat hungrig! Nu kokar spagettivattnet snart och baconen ska stekas. I med lite ägg och svartpeppar i pastan och voila! Världens mest lättlagade rätt på nolltid. Love it. Pasta Carbonara Easy Edition. Drar hem de senaste avsnitten av how I met you mother och the big bang theory, få bli mitt kvällsnöje. Fast nu ringde Samuel och det bidde ändrade planer, filmkväll it is. :)

Spagettin kokar, prickipannan är på värme. Time to go!


Inga kommentarer: