23 februari, 2011

☼ Sneaker peaker

Ikväll efter jobbet målade jag om mina vita conversekopior som jag hade på Flux Pavilion för några helger sedan. Invigde dem där och de var heeelt förstörda av smuts efteråt. Stackars skor! Jag slängde in dem i tvätten men de värsta fläckarna var kvar. Det är bara det att färgen jag har till textilskor är mer äggskal-vit än kritvit... Mer mot vit-beige. Så de är inte lika fina längre! Buhu buhu.. Jag gillar den där riktigt "snövita" färgen mer.



Och på tal om det så måste även mina älskade Puma First Round målas om också. De är visserligen alldeles på tok för kalla att ha på vintern, men till våren blir de ju underbara. Och de är totalt ovita efter en sommars användning. ^^, Darn! Var kan man köpa riktigt bra kritvit färg till "skinn-sneakers"?



Jag gillar vita skor. ^__^ Och sneakers.. Har även en fin liten samling av highheels. :} Man kan aldrig få nog av skor! ♥

Skor skor skor skor.. katt.....?



Inga kommentarer: