16 mars, 2011

☼ Dagens

.... outfit.

Väldigt enkelt och bekvämt! Det var dagens nyckelord till min klädsel. Ett stort halsband och snyggt fixat hår så voila! Då funkar det mesta. Kolla bara hur de ser ut i USA? Till och med kändisarna har sjukt fula kläder. Ja, jag är seriös. Krokodilgröna konstigt sydda "klänningar" med en knallröd kavaj till och en väska i ljusbrun mocka... Jo, skitsnyggt.

Idag var verkligen en riktigt slödag, igen. Jag har varit ledig i två dagar och har inte direkt gjort det mesta av dagarna när jag varit hemma. Är inte på världens bästa humör just nu av olika anledningar, och har väl aningen svårt att hålla upp humöret. Så kläder är väl det minsta jag orkar tänka på just nu, därav dåligt med bloggen och inte speciellt snygga outfits. Men idag fick jag ett ryck och fixade håret riktigt snyggt! Blev riktigt nöjd med lockarna.












Inga kommentarer: