13 mars, 2011

☼ Lördagsboogie

Igår kväll så gjorde jag, Malin och Samuel middag! Vi kom fram till att vi ville ha tacopaj, och det är ju rätt enkelt och snabbt att tillaga? Trodde vi. Enkelt förvisso, men snabbt? Vi for till Coop runt åtta och handlade... Vi var inte klara med maten förrän klockan var omkring tio! Pehw. Johnny och Viktor kom och åt med oss också, kollade på lite Melodifestivalen och bara myste. Jag och Malin skålade på en öl eller två. :) Maten blev hur som helst fantastisk god! En riktigt mysig lördag, perfekt pms-medicin.

Efter middagen när jag stod och plockade undan lite så hör jag något..... Det går livat till i mitt vardagsrum! Vad tusan?!



_________________________________________________________

SVAR PÅ KOMMENTARER:

Emelie: "Vilka fynd! Gardinerna var superfina och en såndär säl hade våra grannar då jag var liten haha. De är typ fulsöta?
Bra jobbat! (Själv fick jag inte gå in på varken Myrorna eller Erikshjälpen i Timrå pga helt omöjliga barn! De var GAAAALNA!!! Vem bytte ut mina ungar?!!) "

Svar: Ahw, tack! :D Jag är verkligen supernöjd! Hahaha! kanske är deras säl då? ;) Verkligen.. Kunde inte låta bli med de där stora dumma ögonen att ge honom ett kärleksfullt hem. ♥ Dumma dumma sälen!

Malin: "Asbra inlägg! Blir sugen på att köpa en furminator. Morsan borde fan också ha en sån, Mollie har sjukt mycket ulligt som lossnar :P
hur använder man textilfixaren?"

Svar: Men meeenar du! Nypris på Arken ca 300 kronor... Jag ska ta och buda lite på tradera tor jag. ;) 50-100 kr! Det kan man ju hur lätt som helst punga ut om man får "hårfria" djur.

Textilfixaren använder man såhär: Man fuktar fläcken med ljummet saltvatten, gnider in textilfixaren och låter det verka i 5-10 min. Tvätta och torka torrt. :) Behandling kan med fördel upprepas. Så står det på hemsidan! >> http://www.devlon.se/kataloger/stad-och-miljo/textilfixaren-550gram

Malin: "Ska bli bättre på att kommentera ^^
Har dom inga fina krukor på inreda? det behöver ju blom-monstret mads alltid ;D
TÖÖT KITTE!
//malin"

Svar: Nej, så vitt jag såg så har de inte krukor alls på Inreda typ... =( Dåligt! Och allt är svindyrt nu. Alldeles för dyrt....

Emma: "Aldrig less!!!! ♥♥♥♥♥
Har du sett den här då?
http://www.youtube.com/watch?v=5p8p5JkWUGg&feature=related
Asnice version ju!:D"

Svar: Emma!! För fan.. Den var ju sjuuuuuuukt najs! :D:D Har lyssnat på den hur många gånger som helst nu. Woop woop! Backin up... Asbra när vita och svarta huvan kommer fram. ;)


1 kommentar:

emma roos sa...

svsv: hehe jag är lite kär i den låten, och den andra versionen oxå, och dom i den andra versionen, och allt som har med det att göra. och.. ja. Och än en gång, gör en backin up version av din skridskobackning xD