02 mars, 2011

☼ Midsummer Light

Nu hänger den här skönheten hemma hos mig! Har suktat och längtar efter den lampan sedan jag såg den första gången. Lampan heter 'Midsummer Light' och finns i färgerna vit, röd, blå och grön. Den är gjord av designern Tord Boontje och har vunnit pris i såväl New York, Milano som Stockholm. Den kostar ungefär 1400 kronor ny, och jag hittade den begagnad för mindre än halva priset. ♥




Dessa två luringar var hemma hos mig igår också (katterna i soffan med såklart). Jag lagade lite panerad torsk med potatismos till mig och Malin när Samuel var på gymmet. Det blev tyvärr mos eftersom jag insåg att alla mina potatisar skjutit skott... Och var oätbara. Det är inte lätt att förvara potatis när man inte äter dem så ofta, men sedan är de inte så dyra heller. Malin gjorde en god sallad till. Nom nom! Älskar fisk.

Vi såg på film, 127 timmar. Väldigt bra och sevärd film! Otroligt fascinerande och stundvis oerhört vidrig...


1 kommentar:

emma roos sa...

Jag brukar bara ta bort skotten och skära bort fula saker så äre ju lungan!:D