03 april, 2011

☼ Avsluta meningen:

Jag har insett att... Jag måste göra något mer av mitt liv. Och att jag inte orkar bo kvar i Härnösand.
Jag lyssnar på... Den läskiga Apolivatjejen
Jag pratar om... Allt! Jag är duktig på att prata, jämt :}
Jag tycker om... Massage, kärlek, pussar, mys, ost- och skinkpaj, kläder. Listan kan göras lång.
Jag avskyr när folk... Ljuger och hittar på för att verka intressant. Falska människor som lådsas, usch usch och trippel usch!
Min bästa vän... Är blond. Ibland. Men jag älskar henne ändå.
Min första vän hette... Det måste nog vara du Sandra! Vi var ungefär 3 år gamla. Och du stängde in mig i ett mörkt rum efter vi lekt med My Little Ponys.

Kärlek är...
"we think about it, sing about it.
dream about it, and lose sleep worrying about it.
when we don't have it, we search for it.
when we discover it, we don't know what to do with it.
when we have it, we fear losing it.
love is a short word, easy to spell, hard to define, and impossible to live without."



När jag borstar tänderna... Så nynnar jag alltid. Och ibland står jag i duschen.
När jag lagar mat... Så blir jag fort less. Och maten bränd.
Jag tänder på... En snygg kropp och fin personlighet. Smarta och busiga killar med humor och den där glimten i ögat.
Det sexigaste yrket är... Polis? Nej, srsly. Jag vet inte. Surfinginstruktör i Australien?
Det är charmigt med... Killar som gullar med husdjur. Jag som djurälskare tycker det är otroligt fint.
Jag är rädd för... Spindlar!! Mörker, att bli sjuk, dö och överdrivet tjocka människor som dansar framför kameran.
Den värsta känslan är... Otrohet, känslan att vara helt ensam, gråa, trista, tråkiga dagar och ångest.
Den bästa känslan är... Trygghet. Vara omtyckt och älskad
Jag är bäst på... Att ha sex.
Jag är sämst på... Att inte ha sex. Skämt åsido, Jag är nog jävligt dålig på att surfa.



Om jag vore ett redskap skulle jag vara... En slickepott
Jag kommer alltid att vara... Awesome! En person som vägrar ändra sig efter andras tycken.
Det finaste som finns är... Mat.
I sommras hade jag... Det stressigt och en aning jobbigt.
Sist jag grät var... För någon helg sedan.
Jag kan... Verkligen det där med att sova
Jag kan inte... Sluta vara rastlös, vad jag än gör.
När jag vill tänka... Så tänker jag för mycket och spacear iväg
När jag bakar... Försöker jag alltid spara lite smet att äta. :}



Min mobiltelefon är... Totalt värdelös.
När jag vaknar på morgonen... Så vill jag fortsätta sova.
Innan jag går och lägger mig... Så ser jag på en film eller myser
Idag har jag sett... Förjävlig ut.
Ikväll ska jag... Jobba till halv tio.
Jag vill verkligen... Ha sex med S! som har varit borta hela helgen

Inga kommentarer: