05 april, 2011

☼ Skattepengar!

Är en riktigt glad tjej idag! Jag får nämligen tillbaka på skatten :D Woooop! Deklarationen låg innanför dörren när jag kom hem, jag tog upp brevet och hade inga som helst förväntningar på en stor summa. Snarare rädsla att jag skulle få betala tillbaka! Men icket! Jag blev mycket gladare än jag trodde! Weheey! Skattepengar makes girl happy! :D



Idag har jag bara latat mig som en gnu. Låg kvar i sängen och glodde på serier till klockan var ungefär halv tolv och sedan gick jag ut och lunchade med Samuel på China. :) Han började ett igen och sedan dess har jag städat. Pehw! Måste städa nästan varje dag nu när alla djuren fäller så mycket hår. Helt otroligt vad hår de har.. Furminatorn jag beställde har inte kommit än heller. D'oh! Funderar på att byta om och börja måla hall och kök, bården blir ett minne blott. Har pratat med hyresvärden nu och hon godkänner att jag bara målar över den förbannade jävla bården, så det ska jag göra också!

Så här har jag sett ut idag, med jeans och allt! Tisha från JC (om jag inte minns fel) "Best Day Ever" Tyckte den passade rätt bra idag! Jeans Cheap Monday och armband från Bik Bok.









Nej nu ska jag fortsätta spela Super Mario Galaxy!

1 kommentar:

Anonym sa...

goa tuttar!