27 maj, 2011

☼ BIRTHDAAAAAY ♥

Gissa vem som fyller år idag? Jooooooooo........... Dum du ri dum...... *trumvirvel* ......................................... BAM BAM BAM! ................
Hobbe!!! :D:D

Min lilla sötnos fyller 8 hela år idag. :) Pigg och glad hundchoklad! Men den enda presenten han fått idag dock är ett ben. Fy skäms matte! :( Jag skyller på en mindre bra början på dagen och sedan jobb 13-21, 7-16 imorgon och 7-16 på söndag. Måndag och tisdag blir Hobbedagar som kompensering. :} Inatt sover han faktiskt hos hans flickvän Tequila, det tyckte jag han kunde få på sin egen födelsedag och allt. ;)

Fast egentligen är det för att jag jobbar så tokigt långa pass och min hundpassare är borta över helgen så Madicken är en total ängel och passar honom tills jag slutar jobba imorgon! SÖTO! I owe you big time baby. :) ♥

Så här kan det i alla fall se ut en sovmorgon med Hobbis....



"Men matte kom igeeeeeen nuuuu!"



"Åh.."


"Suck.."



Han fick en lång och mysig promenad efter det! :D

1 kommentar:

emma roos sa...

Nääämäään grattifikationer i efterskott!!