10 maj, 2011

☼ Förkyldning!

Jag är så himla dunderförkyld idag! Vad hände?!
Jag la mig otroooligt trött runt halv tolv igårkväll med lite lite ont i halsen. Vaknade med lite mer halsont, och tiden från att jag vaknade och gick till jobbet så kände jag mer och mer att något inte var riktigt rätt. Gick in till jobbet och då sa det bara kaboooom! Snor och nysningsattacker hela dagen, har fått snyta mig säkert 15-20 gånger (fun fact, huh?) och nyst minst lika många! Direkt så börjar näsan rinna. Så nu ligger jag här hemma med två tussar i vardera näsborre. :) Måste byta väldigt ofta dock.. Snoret rinner som vatten och gör pappret blött. Euw. :] Men det funkar finfint! Varken nyser eller snorar :D (Hoppas bara inte någon ser mig)



Mina små frön bara växer och växer för varje dag!
Grooow babies grow! And make mama proud! ^_^














Inga kommentarer: