03 juni, 2011

☼ Fest hos Johanna!

Förra lördagen sov Sara över hos mig. :) Det var mycket trevligt! Och på kvällen blev det en liten spontanutgång! Hos Johanna, det var riktigt kul! Det får vi göra om :D Jag skulle upp och jobba 7 dagen efter men, äsch.. Man är väl ung eller?! (Och det gick huuur bra som helst, nästan).


Hemma hos mig så kröp Li upp i famnen på Sara.




Lite obligatoriska egobilder innan utgång! (I princip identiska...)


Jag la en snabbsmink på Sara, det blev fint! Dock lite för ljust och mesigt. Men funkade helt klart! Musik och 2 vinglas senare så drog vi till Johanna! Har tyvärr inte en enda bild på henne från den kvällen dock. :(


























Full tjej.


Glad tjej!




Sara ser skeptiskt på mig...








Felix gör en kärleksmin när han ser att David kommer in i rummet!


@ Hamnkrogen




Skulle kunna vara en kändisbild med fans



Sen blev det sova av! Ordentligt. Upp strax efter sex och jobba till 4!
Jag kan jag.

Inga kommentarer: