29 juni, 2011

☼ Kramme starreferre

Nu har bloggen varit en aning inaktiv på senaste. Men befara ej! Den är inte nerlagd. Nej nej nej, jag har bara haft så mycket för mig på senaste. :) Har fuuullt med bilder på datorn som jag behöver redigera och lägga ut, men vi tar en sak i taget.

Den 17/6 (förrförra fredagen) så drog jag, Kim och Felix till Lunde för att sova över hos Kim. Det var super-duper-fun att hänga med my boys igen! (You gotta love svengelska. ;))

Vi skulle till Kramfors "stads"fest och se när våra kära pojkar, Snöblind, spelade på kvällen. Där mötte vi även söta Nettan och Daniel. :) Snöblind var riktigt bra, som alltid. Och kvällen var väl en aning... Annorlunda. Mötte på kusinvitamin Marcus, bevittnade en ny dansstil till Dubstep, supa straight edge-style, kolla på kramforsare som är roligt i sig osv osv osv. Kvällen var random och rolig!



Så blir man full Straight Edge style. Dricka alkoholfritt och lukta på starksprit.


Kim visar hur man är snygg på fest.


Det dansades. Eller ja... Daniel dansade.


Daniel strikes a pose!


Nettan och Daniel är söta. :}


SnyggNettan!


Just rollin' With Ma Homies


Jag, vet inte.








Kim och glas-jag strikes a pose.


Peta?


Prövar Nettans septum, yum yum!


Klad klad klad Jimboy!


Klada killar


Jonas Med De Blå Skorna


Matti, Carolina, Felix


High Fiiiiive maaaan! "PLATS! STANNA!"


Just chillin' around

Och efter det lilla förkröket drog vi in mot "stan" igen och "festade" på Kramfors "stads"fest.
:)

Inga kommentarer: