26 oktober, 2011

I ♥ my city

Under tiden jag väntar på mina Jeffrey Campbell som jag nu beställt, hihi, så har jag åtminstone mina älsklingar här nedan att nöja mig med. Det är bara så otroligt synd att det inte är värt att "klä sig fint" i den här förbannade staden. Om man 'går på stan' så handlar man på Hemköp eller äter på en av våra hundra pizzerior. That's it. Inte konstigt att vi alla har alkoholproblem. Alkoholproblem... Med en enda krog att dansa på. Svenssons, the place to be liksom. Ni hör ju hur lockande det låter. S-s-s-s-svenssons!

Suck.

Vår stora och enda sensation i Härnösand just nu är att Ica Maxi har öppnat.. Wopidoo liksom. Finns inga affärer, ingen shopping, inget att klä upp sig för.. Ingenting. FU Härnösand. Jag vill också vara fin!

Måste flytta.



Inga kommentarer: