17 oktober, 2011

Lördag party!

Tjoho! I lördags hade jag födelsedagsfesten :) Det var trevligt! Jag tror det kan ha blivit lite för olika sorters folk, ingen var bekväm att prata med någon. Jag har för bred bekantskap åt olika håll. Från mycket yngre till mycket äldre, får försöka dela upp lite till nästa gång! Men jag hade det mycket trevligt! Och all smörgåstårta åts upp ;)

Jag var som vanligt alldeles för seg att gå på krogen så det var kö till Svenssons. Fett ovärt.. Så det blev Bittens istället. Mindre kul tycker jag en lördag.. Ska man ut från mysig hemmafest så är det för att dansa. Inte för att sitta rakt upp och ner, hälsa på konstigt folk och betala sjukt dyr alkohol när man har en hel box vin hemma ;(

Bättre lyckad dans nästa gång!

Men jag fick sjukt söta presenter! ^__^ Fler bilder från festen lägger jag upp sedan. Har inte hunnit lägga in dem från kameran än.

Inga kommentarer: