11 oktober, 2011

My white little dream

God kväll medborgare! Nu ligger jag i sängen och säger godnatt to y'all! Imorgon ska det pluggas lite svenska och tvättas mattor ^^, Försöka få lite ordning här hemma.

Allt är så fruktansvärt tomt och lugnt utan Loka... Både Hobbmeistro och jag känner oss jättedeppiga utan henne! Hon löper nämligen.. Första löpet! Och jag är inte ens där med henne. Sjukt löjligt, jag vet. Men jag är lite fjantig.. ;p Så eftersom jag jobbar då och då är det lättast för både mig, Hobbis och mamma att hon är ute hos mor min hela löpet ut. Hobbe är nämligen okastrerad, och här blir det bannemig inte några valpar! Ska skrapa ihop och försöka spara pengar till kastrering, men tills dess är det här lättaste sättet. Jobbigt som faan dock :( I Miss my little princess! 

Inga kommentarer: