30 november, 2011

Måla måla målaa~

Så där ja! Igår blev sovrummet ÄNTLIGEN målat. Haft ångest över det där.

Från blåa tapeter med blommig bård till vitt. Jag förstår bara inte varför jag inte gjort det tidigare... Nu får ju någon annan njuta av väggarna när jag flyttar. (Om 1 dag! På tooooorsdaaaag! Hohoho)

Min lillfis till Amstaff har ju varit på väggen 2 gånger när hon var liten valp, (man måste ju smaka?) lite svårt att förklara sådana skador som normalt "slitage"... Så för typ 400:- Så hade jag typ allt jag behövde för att måla om ett helt rum! Awesome. :) Rusta is the shit.

Jobbade även på Etage Blommor lite i tisdags. Skulle precis ta och kliva upp för att börja med måleriet hemma så ringde Jenny panikslagen och undrade om jag kunde komma in och jobba. Det hade kommit två fulla pallar med varor plus en massa annat. Hon var helt ensam då Anna var ledig, så jag skyndade mig dit. Det var jätteroligt! Älskar att jobba där :)

Men i alla fall, nog med struntsnack nu ^__^ Det börjar kännas lite skönare nu när saker fixar sig. Finns det någon vänlig själ där ute som är ledig och uttråkad på torsdag eftermiddag och vill hjälpa till att flytta så är all hjälp varmt välkommet! ;-) Jag bjuder på pizza efteråt.

Inga kommentarer: