16 december, 2011

Redheads rike

Det skulle egentligen stå "rule" där i rubriken. Men autocorrekt jävlas ju som alltid, så det fick stå kvar. Bara för att jag är sååå envis...

Ikväll ska jag berätta om min dag :) Den var kulig! Och kan snälla autocorrekt sluta försöka correkta mina fula ord? JAG KANSKE VILL HA DEM SÅ, MMMKAY?!

Idag var jag trött. Men jag tog mig till etage och tomtenissade! Det är såå skönt att vara där. Kunna umgås, skoja och prata som normala människor. Kinda miss that.. Snälla, sociala och trevliga människor.

Imorgon är det en ny dag igen. Loket ska vara hos Patrik och Frida och leka med Mischa-cha-cha. Jag var fräck och frågade schäfän Jennypenny om sovmorgon, kände att jag behövde det! Så imorgon (idag) ska jag sova ut lite. :)

Jag är övertrött.

Och seeen.... Ja, vad gjorde jag sen? Inte mycket. Jag är så trött. Jämt... Jag läste i min gamla blogg, jises vad depp den var!

Och ja, jag har färgat håret :] Det är fint! Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin som rödhårig!