12 maj, 2012

omg is that cake

Jobb 7-13, lyfta skrot på gymmet, rasta hund, diska och städa och sen maaaat. Dagens lördag.

Axlar/triceps stod på dagens schema. Kan nästan tycka att det är ett av de tyngsta passen! I och med att jag är så äckligt svag. Hade redan träningsvärk som en gnu men det är ju ingen ursäkt.. Bara köra hårt! Fortfarande pinsamma vikter (tänker inte ens berätta) men man måste ju börja någonstans. Imorgon ska jag jogga. Att hålla upp träningen är inte direkt några problem, men det där med att äta rätt... Jösses. Sedan jag kom igång med träningen så har min aptit ökat katastrofalt! Jag är hungrig konstant! Skulle kunna äta en hel gnu.

Försöker räkna kalorier så jag håller mig på rätt spår, men det är ju så svårt att hålla det där uppe. En liten kaka hit, en liten macka dit... Woops nu har jag ätit 900 kalorier för mycket. Satan också.


me: i'm gonna work really hard to get a super hot body
me two minutes later: omg is that cake

Inga kommentarer: