13 maj, 2012

Söndagssofistikerade kvinnor

Jag säger bara en sak: Haha!
Ett vinglas? Jo men tjena mittbena. Bruden med festproblem här, tjena.
Det blev lite mer än så. Det blev fest, folk, vin och dans på krogen. I vanlig ordning.
Men men.. Jag höll mig i skick åtminstone. 




Vaknade rätt tidigt i morse (som jag alltid gör när jag druckit) fast jag drog mig i sängen så pass länge att jag råkade somna om. Har väl inte gjort något vettigt idag egentligen förutom kortkväll på jobbet 17-20. Jag har slängt in en vittvätt och försökt se sofistikerad ut.. Gills det? Loka följde även med till jobbet idag! Hon var jätteduktig min lilla tjej.

Linda ringde från jobbet och frågade om jag ville beställa pizza med dem. Sallad, gott.
Nu väntar jag in min vita tvätt med huvudvärk. Ska äta upp Fias choklad också. Moaha.
Springa gör jag på tisdag, annars sprängs mitt huvud. Gymma imorgon, längtar!
Mage/rygg. Det är ett riktigt gött pass det.






1 kommentar:

Elin sa...

Haha jag ser framför mig hur hen ifrågarsätter katten om varför den dödade mufasa x) så jäävla kul!!! Kungfyllan ;)