20 oktober, 2010

Folliculaphilia, fast egentligen inte.

Jaaaa! Min blogg består av mycket bilder, det är så en blogg ska vara. Och ja! Jag gillar att blogga flera gånger på en dag. Bäst ni hänger med i svängen! Dock har jag ett litet problem här.. Bilderna blir alldeles för små i inläggen, och om man drar ut dem blir de suddiga.

Det här är det största formatet jag kan få:



Och såhär blir det om jag försöker dra ut bilden större:



Men om du klickar på bilden så kommer orginalstorleken upp i ett annat fönster.. Den är STOR.

Hum hum...

Hur som helst så känner jag mig väldigt snygg idag, otroligt nog. Det var väl det enda jag skulle säga... Egentligen.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vart har du hittat hårfärgen din apa? Jag har letat efter sån i nästan ett halvår :(

Anonym sa...

mycket intressant, tack