21 oktober, 2010

Godmorgon!

Jag har världens bästa idé.. Jag ska gå ner på stadens gator och köpa mig en skitbillig webcamera på någon hundralapp! Blir ju hur fint som helst ju när jag bara ska småblogga, då kan man slänga in en "livebild" också. Åh, jag är så bra.

Fast ibland undrar jag över självdisciplinen.. Försov mig idag! WAAH! Kära Modige Simon skulle vara i Härnta från elva till tolv. Vi bestämde en fika och jag satte klockan på 10. Jag vettetusan om jag ens vaknat av väckaren... Kommer inte ihåg det i alla fall. Men så vaknar jag av en katt i ansiktet halv tolv! Åh, nej... Panik! Hoppar upp i sängen, smsar Simon och ringer sedan upp. Han skulle höra av sig sen, efter något möte. *Pehw* Jag så otroligt hatar och avskyr att försova mig...

Men nuuu ska jag inte hoppa in i duschen, sminka och klä mig och sånt roligt. Sedan kommer mamma med Hobbe! Åh, Hobbe! Saknat ihjäl mig på honom bara på den här korta stunden.. Dumma hund som tagit mitt hjärta. Vad ska jag göra nu då, om jag inte kan behålla honom? :(
Jag älskar honom, och han är helt underbar.



Flyttkartonger får bli fixning idag! Så jag kan sätta igång på riktigt. 10 dagar kvar nu...

Inga kommentarer: