27 oktober, 2010

Mental Disturbances, I'm sorry

Känner mig lite yr! Bleh.. Måste äta mer ordentligt. Ibland finns bara inte lusten där, speciellt inte efter att jag har gått upp så otroligt mycket. Jag äter inte dåligt för att gå ner i vikt, nej nej nej, jag har bara ingen aptit. Jag är precis som min mamma, jag tappar matlusten när jag är stressad. Viktuppgång, shit jag måste träna! = stress Flytten = stress Få allt att gå ihop ekonomiskt = stress Och massa annat skit jag inte tänker dra upp här just nu. Jag är lättstressad, och blir då inte hungrig alls.

Jag är dessutom riktigt trött hela tiden, vare sig jag äter mycket eller sover bra.. Trött, hela tiden! Jag klarar knappt av att ta mig upp på morgonen, ibland kan jag inte ens öppna ögonen! Eftersom många på både mammas och pappas sida lider av järnbrist så gör nog jag det med. Det finns bara ett problem, att få reda på det = blodprov. Jag klarar inte av det... Skulle få panik, svimma.. You name it. Så idag gick ner på stan en sväng och köpte receptfria järntabletter. Så får vi se hur de fungerar! *hoppas hoppas* Fungerar inget måste jag tillslut övervinna rädslan.... Usch, mår illa bara jag tänker på det.

Nu måste jag packa packa packa som en galning. Idag och imorgon, sedan lördag jobbar jag och på söndag hämtar jag nycklarna! Weheeey!

Inga kommentarer: