19 oktober, 2010

Pink's more fun

Har lyckas jobba i 2 dagar nu, få se när jag får jobba nästa gång... Det här går ju inte. Kan inte vänta hur länge som helst tills jag får jobb, har räkningar och hem att betala. Mot jul finns det nog mycket, men jag behöver ju en inkomst innan det..

Jag har ringt alla viktiga samtal idag, väääldigt försenat. De enda jag inte fick tag i var Härnösand Energi och Miljö, får hoppas att de byter till min nya adress automatiskt. Bredbandet var redan uppsagt tydligen, och Mini-El behövde bara anläggnings-ID från Härnösand Energi så skulle han se till att det förflyttades. De blir uppsagt och öppnas upp igen den 1 december. Så kort och gott så blir det inga förlängda räkningar att betala! weheey! Och innan jag vet hur min inkomst ser ut så blir det nog inget bredband för mig i nya lägenheten... Fuuuuuuuukkkkkkkkk

Pratade även lite med en veterinär angående Hobbe, med försäkringar och besiktningar. Ringde sedan upp Emma och pratade lite mer angående det där. Hon skulle kolla upp hur allt ser ut.

Så idag har jag jobbat och ringt viktiga samtal. Sedan tog jag en låååång dusch och mötte upp Kim på studion. Efter det gick vi och åt på Östanbäck's Pizza House - KYCKLINGSALLAD! om nom nom nom. Mickel kom och överraskade oss, han hade missat bussen hem till Nyland. Vi dampade som vanligt. Och nu sitter jag och Kim hos mig och chillar.

Är rätt rosa idag, It's awesome! Med mitt halsband I LOVE ME. ;)




Och jag gillar den här bilden. Så den fick bli min nya facebookbild. Heöh




Inga kommentarer: