27 november, 2010

Årets tips.

Dagens tips till alla vilsna själar där ute: Släpp taget om era ex!
Citerade min älskade BFF-Kimmie från Facebook.




Idag blir det korta inlägg minsann. Jag är fortfarande arg och sur på hela mänskligheten. ;) Haha, nej så farligt kanske det inte är. Men jag står upp för mig själv, ingen kommer någonsin få trycka ner mig igen vad som än händer. Inte på jobbet, inte på fritiden, inte någonstans.

Hur som heeeelst. Jag försökte julpynta idag, nu efter jobbet. Ehm... Observera 'försökte'. Vad händer? Jo, julstaken fungerar inte.. Måste köpa nya lampor för pengar jag inte har. Och en julstjärna från Wilmas Indiska, för pengar jag inte har. Och det finns bara julpynt så det räcker i ett rum. ^^, Meeen mini-julgranen fick jag upp i alla fall! Den är så söt. En skrynklig julduk, en ful liten tomte och lite glitter på min lampa. Booyaah! Nu fattas bara mina röda gardiner.

Har faktiskt inget vettigt att skriva idag.

Inga kommentarer: