23 november, 2010

E-E-Ekonomiskt..

Snacka om att jag är duktig på att göra av med pengar... Suck. Jag borde få köpförbjud! Snälla, någon, förbjud mig! Hade med mig 500 på kortet, tänkte att; Äsch, jag ska ju ändå inte shoppa. Bara hjälpa Samuel hitta ett par skor. Och hur gick det då? Jag shoppade upp nästan alla mina pengar, och märkte det inte ens... Hittade två fina krukväxter! Yeheeey! Fler gröna snyggingar till min lilla savann. ^____^ Hade inte råd med min parfym dock, buhu buhu! Mr.Samuel hittade i och för sig sina skor i alla fall. Och medan han testade sina hittade jag denna skönhet:



Hur snygga är inte de där då?! Kilklack är lätt att gå i dessutom, gratis längd. Yes, please! 800 kronor rikare och en storlek mindre så hade de varit mina... Julklapp, någon, vem som helst?

Men nu ska jag inte sitta här längre! Ska gå ut och gå med mina nya neighbooour Madicken så våra hundar får busa lite! Och sedan blir det myspys med Samilen. Har lovat honom Oboy & bullar.. Num num!

Här är Samuel på IKEA. Ätandes en korv på 2 tuggor! Kan du slå det? Nej, jag tror inte det.



1 kommentar:

Felix Vincent sa...

Gör som mig, sätt ett köpstopp på en månad. Galet svårt men det hjälpte rätt bra. Just nu shoppar jag i princip ingenting, var lätt att fortsätta dra ner efter en månads smärta.