22 november, 2010

GymMadelene?!

Idag har jag gymmat! Ja du hörde rätt. Jag, Madelene Jensen, har för första gången i mitt liv satt min fot i ett gym. Weeeheey! Jag och Kim var där och han coachade mig runt i 1 och en halv timme. Vi körde benböj och lite dittan och dattan, grunderna när man är otränad som jag. Och gosh, slutkörd! Men det var jätteroligt! När jag väl börjar träna så älskar jag det, jag måste bara få tummen ur röven nu och fortsätta. Så om någon vill hänga på till gymmet, så är det bara säga till! :) Jag är nog inte riktigt mogen att gå dit själv ännu. ;) Har en konstig rädsla för gym.

Efter det drog vi till Hemköp, köpte in lite gosaker och gjorde världens godaste och nyttigaste middag! Kycklingsallad med vitamindryck till. :D

Sedan blev det Harry Potter på bio med Malinenen och Kimmie!

Heldag :D Nu har jag sprängande huvudvärk och funderar på sängen. En promenad med Hobbis först bara.

Inga kommentarer: