25 november, 2010

Familjestund har guld i mun

Hängt en klänning åt sidan imorgon som jag aldrig kommer kunna köpa. Känns så hemskt... Så otroligt snygg, ville verkligen ha den på nyår. Men det går ju inte nu, nej nej. Inte ens mat kommer jag kunna köpa.

Mamma med syskon var här nyss, deras buss gick inte hem förrän 21.00. Det var kalabalik! kaos... Herregud, jag har verkligen tappat min 'stora-familj-kaos-tålare', allt mitt tålamod. Liam skrek och var hungrig, men ville inte äta. Tog tag i prydnadsaker, och tog man dem ifrån honom skrek han som en stucken gris. Jasmine vill jämt vara i centrum så hon pratar och pratar och pratar... Det finns inget stopp på henne! "Kolla här Madde!" "Vet du en sak Madde?" "Vill du ha en sak Madde?" Madde Madde Madde Madde Madde.....! Och Josefine blev less och arg eftersom hon hade en läxa hemma att hinna med.. Och mamma då, lika stressad och upp i varv som alltid. Men hon älskade lägenheten i alla fall! :)

Missuppfatta mig rätt nu, jag älskar dem med hela mitt hjärta. Men ibland kan det bli lite för mycket, speciellt med min dag jag haft. Vi gick och åt lite på Härnöpizzeria och hann inte mer än hem hit till mig igen så skulle de iväg till bussen.

Josefine & Jasmine



Nu ska jag bara... Ligga här i min mysiga lägenhet.. Se en film eller två med en varm kopp choklad och bara vara.



För er som inte sett 'Crank', så går den just nu på 6:an. Se den, se den! Görbra film. Själv ska jag prova mig på 'The Other Guys' eller 'Pineapple Express'.

2 kommentarer:

Anna sa...

Låter lite som när jag träffar min familj i mer än 2 timmar, alla syskon tillsammans + barn. Sjukt trött i huvudet blir man :S

emma sa...

Jag känner oxå igen mig mer än mycket!...