26 november, 2010

How good do you have to be, to be considered a "good person?"

Har 15 minuter på mig innan jag ska springa upp till jobbet för ett kvällspass 13-21.. Lyckades pussla ihop hundrastare, Josefine idag & tisdag och Malin på lördag. :) Thanks sweeties!

Jag är less. Så less på allt just nu.. Vill spy på folk, och aldrig se dem. Vill inte gå ut och träffa folk, de suger anyway.. Vill knappt umgås med mina vänner. Är rädd att vara den där tråkiga, lättirriterade och sura flickan som bara gnäller som en liten bitterfitta.. Och det är inte ens pms! Otroligt.. Jag vill bara sitta här hemma, och skita i alla. :} Hur mycket jag än älskar er. Jag vill härifrån, uppleva något nytt. Träffa nya människor och landskap.. Jag vill inte sitta här i skitiga lilla Härnösand och försöka intala mig själv att jag tycker om folk, som jag egentligen inte ens gör. De flesta är falska små alkoholiserade översittare, som utan någon grund har förutfattade meningar om varenda jävla människa i den här staden. Och eftersom, buhu buhu, de mår så dåligt själva så gör de inget annat än att dränka sorgerna i mer alkohol.

Men men, så här kan jag inte hålla på som en dum fjant. Jag får svälja det onda, andas ut och vara social.. "Det ordnar sig. Det ordnar sig. Det ordnar sig..."


Inga kommentarer: