16 november, 2010

Katter och kvällsrunda

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen, förlåt förlåt förlåt! Jag har verkligen jobbat massor den här månaden, hur bra som helst! men mindre bra för bloggandet.. När jag kommer hem ägnar jag all min kvarstående lediga tid åt Hobbe.
Jag har jobbat två helger på rad och en hel vecka emellan... Det tar på krafterna! Skulle egentligen vara ledig idag, men blev inringd att jobba kväll, ett morgonpass imorgon och söndagkväll. Är förhoppningsvis ledig dagarna mellan så jag kan leka och busa med Hobbis.

Och i helgen blir det Paradisbadet! :D Yaaaay! gonna be so much fun! ^___^ Plaskeliplask! Vi var dessutom på Himlabadet i Sundsvall DET SÖG APA. Dock så var vi aldrig in på Relaxen eller Surfen, det enda som måste göra Himlabadet värt att gå till överhuvudtaget. Äventyrsbadet = SUKKS. Inte ens barn måste tycka det är roligt där.. Så hemskt var det. Jag överdriver inte, så otroligt besviken. Paradisbadet the one and only! <3



Och katten har kissat i soffan. Det enda jag sa, att då ger jag upp. Jag har försökt i 1,5 år... Med allt. Jag har kastrerat honom, satt mat på ställen han kissat, har två olika lådor med TVÅ olika sorters sand - rena och fräscha. Men så sätter han sig och kissar i min soffa. Något är allvarligt fel, han kommer inte lägga av, och jag vet inte hur länge jag ska behöva stå ut.. Gå runt i lägenheten varje dag och lukta på allt med tyg att göra (och plast, mattor, gardiner, och random mjuka saker...) för att se om något luktar kiss.
Det tar på krafterna.

Vi avslutar bloggeriet idag med min och Hobbis kvällsrunda. :) Ursäkta kvalitén, men mobilen buggar...


Inga kommentarer: