24 november, 2010

Kläder i de nakna rummen

Nu har precis min pappa och hans fru Pernilla farit hem. Det var väldigt trevligt! Känner att jag träffar dem alldeles för sällan nu för tiden, det är ju bara det att jag inte riktigt trivs hemma i deras hus. Skulle nog inte orka en hel helg med dem.. Vi har haft vårat strul, och nu försöker vi bearbeta det. Vi börjar lära känna varandra bättre, och det är otroligt skönt. De hjälpte mig få upp lite gardiner i lägenheten och så lagade vi lite middag. Panerad torskfilé med kokt potatis och spenat! Ums ums!
Köksröran.


Så nu har äntligen köket och vardagsrummet lite kläder, fått bort eko-känslan. Nu måste det bara in nya tapeter. ;) Det är ju mysigt med grönt men... Det är nog det. Uff, de ska bort bort bort.


Sedan ska jag ut en liten sväng med Madicken igen! Hundarna älskade varandra så de ska få busa av sig lite igen. Sen måste jag diska allt.... Uff.

Inga kommentarer: