17 november, 2010

Oskar Linnros - Aveny i Sundsvall!



När jag fyllde år den 13 Oktober fick jag en otroligt fin biljett av sötMalin till Oskar Linnros konsert i Sundsvall den 13 November, i lördags alltså. Mitt uttalande angående konserten.... Fy fan vad skönt! Vilken show, vilken kille. Jag och Malin lyckades få två ganska bra platser vid sidan om högtalaren inklämda i ett litet hörn där ingen kunde putta undan oss små tjejer på 160 cm drygt. ;) För herreminjäklar vad det puttades och brottades.. Tjejer, suck.

Emma kom och var livräddaren, armbågar utåt och WOAH! Så där stod vi lyckliga och glada utan att behöva ta en fight. :D Vi såg precis över högtalaren ut över hela scenenen, längst fram. Så det var perfect! Jag tog en hel del skitbra bilder med mobilen också när han var ungefär en meter från oss, och lyckades filma nästan en hel låt. Tills jag upptäcker på vägen hem att min mobil har dampat sönder... Filerna är trasiga... Gone, sönder... Gah.

Men killen är bra, wow vilken liveshow! :) Keep up the good work!

Hittade denna film på youtube som en lång blond tjej precis bredvid oss filmat.






Inga kommentarer: