18 november, 2010

Dancing on my own.

MTV music, lite lady Gaga i bakgrunden på TVn. Godmorgon!
Vilken härlig sovmorgon jag haft! Sovit djupt och gott hela natten med bara ett avbrott. Det är ovanligt. Vaknar vid 11 av att sötnosen Hobbis ligger precis bredvid mig, djupt sovandes och jag med en arm runt honom. Han hade smugit upp så där mitt i natten igen utan att jag märkt det. ^^, Bara för att få ligga nära! Mamma hade dessutom skickat ett sms angående Jul hur vi ska göra som eftersom det är bara vi i år, jag, mamma och Liam. Något mys ska vi nog hitta på! :}

S
å nu sitter jag här och äter min älskade pepparkaksdeg, ja. Fortfarande. :$ Num num num! Blev ingen middag igår för min ugn rökte så mycket att jag fick öppna alla fönster och fläktar... Knäppugn. Killen som var här och kollade på den skulle höra av sig, men har inte gjort det. Owh... Jag får gå på Hemköp lite senare och inhandla något att äta idag.

Dagens lediga planer är att DUSCHA! åh, en lång lång lång vaaarm dusch. Efter det en god frukost i form av Havregrynsgröt! Så väldigt underskattad måltid, havregryn är så gott och nyttigt. En långpromenad med Hobbis, och sedan en tur ner till Erikshjälpen! :] En tur på Lindex också, ska leta babykläder till lillebror som fyller 1 år på lördag! :)



Jag har funderat ut en tatuering jag vill ha också! Den kommer bli fin.

Inga kommentarer: