23 december, 2010

Dan före dopparedan

Julkänsla? Va? Vad är det? Nej... Men helt seriöst så får jag verkligen inte in någon julig mysig stämning alls, och imorgon är det Julafton. Granen är "klädd" med det lilla jag har att klä den med, hyacinterna blommar för fullt, ljusen lyser så fint... Men jag vet inte. Inte tusan känns det som Jul i alla fall! Jag ska jobba 07.00 - 14.30 imorgon (Bytte dessutom med Milla så jag får vara på 2'an, yaaay!) Och strax efter tre kommer pappi och hämtar mig och så far vi till farmor & farfar och firar med massa gott och klappar. Det blir bara vi i år, pappa med familj och farmor och farfar. Men jag längtar inte... Det är nästan så att jag inte vill dit. Jag skulle mycket hellre sitta här hemma och se en film eller två...



Jag brukar inte vara så här! Jag brukar älska julen. Och ta den som den är - Mysig! Slappna av, äta gott och bara må. Men i år känner jag det bara inte. Jag känner bara stress och oro, jag är less. typ.

Jag har inget att ha på mig heller! SUCK. Kanske mitt nya linne "BITE ME"? :) Som jag btw fick av Gibbe i julklapp. Idag på Birsta när jag var på väg till kassan för att betala den så sa han: "Skulle du bli arg om du såg när jag köpte din julklapp?" - Njae, inte direkt... "Okej, här! God Jul!" *Lämnar fram ett presentkort* Som täcker kostnaden för linnet! Tack tack vad söt du är Gibbe!




Tacka vet jag nyår! Det kommer bli en helt perfekt nyårsafton. Bättre än julen, läääätt~
3-rätters supermiddag, finkläder (min superklänning! iiiik <3 ) braaa fooolk, alkohol, massa mys i hus. Kanske lite pussa på 12-slaget också, mmmmums! :}

Köpte lite smyckt idag på Birsta att ha på nyår, förutom conversen förstås! De var bara grymt söta. :] Det enda som fattas nu är strumpbyxor som kan passa klänningen, och det behöver jag min Malin för. Superrådgivaren. Och så ska jag fundera ut en fin sminkning.

Inga kommentarer: