26 december, 2010

Juldagen och massa klappar

Julafton spenderades med pappa, hans fru Pernilla, mina två halvbröder ute hos farmor och farfar på landet. Det var riktigt mysigt! Och kallt... Vi åt och pratade och åt och pratade. Jag tog en tupplur runt 19-tiden och vaknade av att jag dreglade helt fruktansvärt mycket. ^___^ Och då blev det julklappsutdelning. Sen åt vi ännu lite mer och pratade lite till. Sedan satt jag och ena lillebroren och slötittade på Troja som gick på TVn tills jag var så trött att jag gick upp och däckade runt elva. Mmmmm... Brad Pitt är så sjukt jävla het i den filmen! NOM NOM NOM! Jag dör lite varje gång jag ser den.

På Juldagen kom resterande släkt (på pappas sida). Faster Ulrika och Anita, Åke och Ulf och min kusin Tobias. (Marcus den jäveln dissade oss! Du tror du är så bra med din sotarkarriär och lägenhet i Ö-vik och allt va?! Behandla din absolut bästa kusin i juletider så där! skämmes!)

Så vi åt lite till..... Jag har nog gått upp många många kilon på all denna julmat... På Juldagen var jag inte så fancy klädd som man oftast brukar vara. Utan jag invigde mitt nya linne och mina nyårsörhängen istället! Och lite lockar i håret förstås. Rawr rawr! Visst kommer örhängena passa helt underbart bra till min nyårsklänning, Malin? :"D




Hittade dem nedsatt i pris på BikBok, Birsta City.






Jag fick dessutom det största paketet av alla! Mwahaha! Det innehöll ett jättefint överkast till sängen i indisk stil av min pappa och Pernilla. I påsen fick jag fina indiska kuddar också av farmor och farfar. Sovrummet tar sig, sakta men säkert! En riktig kökskniv av min pappa, han irriterar sig alltid på att mina knivar är så dåliga. ;) En supermysig vinröd/lila (Från indiska den också) av Pernillas mamma och pappa ("lådsasmormor & morfar") Pengar hit och dit, lyckades få ihop en hel del! Post-it lappar i hjärtform, 2 jättefina svarta krukor av faster Ulrika och en triss som jag vann 50 kronor på! Woah!

Jag hoppas jag inte glömt något nu. Jag är så otroligt nöjd! Har inte träffat mamma än heller så där väntar någon julklapp också. Eheh.. klappar klappar klappar! ^____^

Inga kommentarer: