28 december, 2010

Live by the sun. Love by the moon.

Efter en långpromenad med hunden och Martin så är jag ändå inte trött. Men men, jag ska försöka mig på sängen ändå. Har ju lite saker att göra även fast jag är "ledig". Lyckas få tag i en tvättid! Ja, det är äventyr det. Nu måste jag verkligen tvätta, herregud. Ska försöka göra en fuling och boka en tid för att sedan skynda mig boka den andra direkt inpå. Vill tvätta allt jag äger, det känns bra att tvätta saker som har legat länge.

Ska även till biblioteket och skriva ut mitt CV så jag kan lämna in det. Kolla om mitt paket har kommit, köpa foundation och julklappar till systrarna på stan. Måste även lyckas fixa skjuts ner till Coop också så jag kan fixa kattsand... Det är... Akut. Någon som ska ner dit imorgon?

Natti.

Inga kommentarer: