30 december, 2010

Jobb & hundbus

Jobbat kortpass idag 7-11, snacka om att jag var trött! Hängde inte alls med i svängarna utan var som en liten zombie.. Tur jag hade trevliga arbetskamrater på ettan! :) Vi blev klar rätt fort, det är alltid skönt att kunna sätta sig en stund och ta en kaffekopp.

Och gissa vad jag fick för sms? Mitt paket har kommit! Yaaaay! Högtalarna jag skrev om förut, nu jäklar blir det drag på 260 watt och subwoofer på nyårsafton. ;)

Så vad gör man inte när man kommer hem om inte leker och busar med vovven? Jag måste ju umgås massa för idag lämnar jag över honom till Mami över nyår. Han älskar ju mamma och alla systrar så det kommer gå galant. Jag hoppas bara han inte reagerar så mycket över alla fyrverkerier! Därför är det också bättre att han får vara där ute, där smäller det mindre än om han skulle vara inne i stan. Och aldrig i livet att man lämnar sin hund ensam över nyårsnatten.



Här är grisen han fick av Madicken och John i "julklapp". Det är egentligen deras hund Tequilas, men Hobbis älskade den så mycket att han fick den! :] Han blev så glad och bar den hela vägen hem själv! (En gata ner).



Lite enkel inomhussök, ett måste varje dag. Men han börjar bli så duktig på att hitta godisarna att nu måste jag börja göra det svårare... Mindre bitar och svårare gömställen.... To be continued!





Inga kommentarer: