13 december, 2010

Måndagar, måndagar

Hej igen mina kära! Jag har upptäckt att även fast jag inte lägger upp något på dagar, så har jag ändå en helt okej läsarstatistik. En tredjedel av vad det brukar vara, och det är faktiskt ändå väldigt bra. Jag har mina trogna läsare, bra jobbat hörni! PUSS på ER! ^___^
Jag jobbar och jobbar och jobbar.. Har två jobb nu över jultiderna, så därför blir det lite extra tomt på bloggen. Förlåt.

Nu ikväll fick jag besök av min faster Ulrika, farmor & farfar! Stod på H&M runt 17.30 när farmor ringde, "Hej! har du slutat än? Vi är på väg!" Ops... Jag hade helt glömt bort. Drog en liten vit lögn "Eeeh... Eh... Nej, inte än!" Och skyndade mig hem fort som attan för att diska mitt berg av smutsdisk och plocka undan lite snabbt... Jag hade disk över öronen verkligen, och stod fortfarande och diskade när det plingade på dörren. Men det var väldigt mysigt. De kikade runt i lägenheten och älskade den! Vilket alltid är så roligt. Ulrika började diska lite medan jag gjorde ordning lite fika och kaffe. Farmor hade tagit med sig lite älgkött, kakor, en söt liten lila hyacint och ett kuvert;



Med pengar i! "En liten inflyttningspresent". Min farmor är den bästaste farmorn i hela världen, så ni vet det. Nu är jag även vän med min farfar på Facebook! Hur coolt är inte det?

Imorgon fick jag ledigt. Pust! äntligen lite ledighet. Men... Jag ska vara på sjukhuset klockan 09.00. Vilket betyder ta bussen som går runt 7, alltså kliva upp runt 6... Yaaay.
Ska sova massor när jag kommer hem!

Men nu, nu jävlar är det bannemig rent i köket i alla fall!





Och Tippex är söt på katt-täcket.

Inga kommentarer: