13 december, 2010

Hårfärgningsdags

Jag är så otroligt less på mitt hår! som jag skrev om förut. Färgen är fel, frisyren är fel, längden är fel, tjockleken är fel... Allt är bara fel fel fel. Så idag köpte jag hårfärg! Då kanske det kan bli lite billigare att hitta passande löshår, och jag ser inte ut som ett litet emo.



Färgen är ljusare IRL. Den är väldigt ljus faktiskt, hasselnötsbrun. Men eftersom jag färgar på naturligt svart, så kommer det knappt bli någon skillnad. Förhoppningsvis så blir det lite brunare och så slipper jag köpa avfärgning och förstöra mitt hår.

Graffiti Nails, jag föll för grupptrycket. *Ops* Men jag måste bara testa! Den var på REA dessutom. Svart passar bra, då kan jag ha den på vilken färg som helst.

En ny ögonbrynspenna. Lite ljusare och inte röd i nyansen som den andra, den blir nog bra... Hoppas jag! Ögonbryn är så otroligt viktigt.

Åhléns Brun utan sol, otroligt bra! Jag blandar i lite vanlig hudkräm och det blir aldrig fläckar på kroppen, alltid jämt och fint. Bara mina händer som tar lite stryk då jag väntar för länge med att tvätta händerna... Hoppsan! Bajs mellan fingrarna.



Matte, vad gör du? Får jag vara med?



Ny leksak! 20:- julig pipleksak på Arken.
1. Vara söt
2. Få leksaken framför sig
3. Kommando skall
Leeeeeeeeka ^__^ Han slutar verkligen inte pipa med leksaken...

Inga kommentarer: