04 januari, 2011

Dunkar grannarna ur huset

Jag är smått knäpp idag tror jag. It's fun! Men nu alldeles strax ska jag iväg med Emma upp till hennes pappa och leta saker att åka på och sedan dras det till Stasa och åks pulka med gamla klassen! Och sedan vid 7 drar vi alla och äter på Östanbäcken Pizza House, nom nom nom. Hobbis ska få vara med tänkte jag, så springer jag bara hem med honom innan vi går och äter. Hämtar honom igen efteråt och drar sedan till Malin och ser på film med henne och Samuel. :] Hon har ju världens plattis-tv nu! Måste inviga den lite.

Är ledig idag och imorgon, jobbar kortpass 7-12 på torsdag och fredag. Jobbar 7-16 på lördag och ledig söndag! Snacka om härlig vecka.

Så jag provade nyss att koppla in lite av ljudsystemet. Står lite taskigt till på kartonger och grejer men, ville bara peppa lite musik. Älskar att peppa musik när jag ska klä mig! Haha, men det roliga är att jag har basen på absolut minimun och det dunkar ändå i hela rummet. Eheh ^__^ Mina grannar kommer hata mig.





Nu måste jag springa iväg!

Inga kommentarer: