05 januari, 2011

Cat vs human

Magen fortsätter att tjura, inte bra. Men helt klart mycket bättre, den blev lite arg efter kycklingsalladen men mest bara obehag och inte smärta. Den är fortfarande väldigt uppsvälld dock. :( Men det är nog på väg att gå över! Hoppas jag.

Imorgon är jag ledig, hum hum hum.. Vad att hitta på? Jag vill göra något roligt! Typ fara utomlands, ha volleybollturnering på Smitingen, springa på regnbågar och sånt kul. Någon som är på? Bara ringa mig! :)



Hittade en blogg med en tjej som gör helt utomordentligt roliga comic strips på kittens och deras vardagsbus... Haha! Sitter och skrattar på mig. Alla ni andra kattägare där ute känner säkert igen er. ;) (Klicka upp bilderna för orginalstorlek)











Och här hittar ni henne:
http://catversushuman.blogspot.com/

Inga kommentarer: