31 januari, 2011

☼ "Färdigt" toalettresultat.

Ja, så här blev färdiga resultatet! Och då fattas det lite pynt här och där, eventuellt grå/svarta kakeldekorer att dölja de fula som redan är där. Men nu kan man faktiskt vistas där inne! Det är bara synd att jag bor i en hyresrätt, då får man inte göra precis som man vill. Annars hade det sett mycket annorlunda ut kan jag lova! Men vissa saker får man inte ändra, och är inte värt pengarna. Jag får exempelvis inte alls måla som jag vill i mitt kök nu, så det blir bara vitt.. Men det blir nog bra tillslut! Och jag ska inte spendera allt för mycket pengar i denna lägenhet, är nämligen så otroligt sugen på att designa precis som jag vill, så det blir nog en bostadsrätt om några år. Det kliar i fingrarna! Vill göra si och så... Gud vad snyggt jag kommer bo sedan i en annan lägenhet!







2 kommentarer:

Angelica sa...

wow, riktigt snyggt :D

Felix Vincent sa...

Juste att det är så galet olika ljus på första och andra. XD Blir verkligen mongoskillnad då.