01 februari, 2011

☼ Goodfellas - 29 jan med FLUX PAVILION (UK)

Så väl hemma hos Johanna och Frans otroligt snygga lägenhet, efter 'lite' tillfixning och mat så började vi småfesta lite. Vi hade bråttom, klockan var halv åtta och vi skulle iväg för att lyckas komma in på Scharinska runt nio, senast. SVEEPA! Jag tror jag lyckades få i mig minst 3 starka Bacardi/Sprite/Burn drinkar och 1-2? Tequilashots innan vi drog iväg.


Johanna var snygg som alltid!


Frans med!











Väl där på Scharinska så hade det redan bildats kö, och klockan var bara strax efter 21. Flux Pavilion skulle inte spela förrän 00.00 om jag inte minns helt fel. (Jag var ju en aning berusad). Jag och Malin hoppade omkring och kollade runt som en par fulla grodor. Sedan skulle vi på toaletten, och där var det ju självklart också kö. Alla tjejer i kön såg extremt kissnödiga ut, en del tjöt att de inte skulle hinna. Så jag och Malin började peppa alla tjejer, kom igen nu! Inget fix i spegeln, det kan ni göra utanför! Nu kissar vi fort! HEJA HEJA! Och alla tjejer var på och hurrade med oss. Ena tjejen stack in, kom ut efter en stund "Visst var jag snabb?! :D"



- ON ZE DANCEFLOOOR -






















- FLUX PAVILION!
-












Mina nya kritvita skor var inte längre vita efter den kvällen.

I LOVE YOU FLUX PAVILION!

Fetaste natten någonsin!

Inga kommentarer: